Модуль 7.
Ключовим запитанням
проекту є «Яким є світ навколо нас?». На дане питання учні мають шукати
відповідь під час роботи над завданнями проекту.
Під час
опрацювання матеріалу даного модуля, я зробила такий висновок:
використання ІКТ має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного
змісту та реалізації навчальних цілей. Наприклад,
·
презентації
мають використовуватися для усних виступів, підсилення використання зображень,
графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інщі ресурси;
·
публікації –
для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів; вікі – для
текстових повідомлень;
·
блоги – для
текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей,
відгуків та коментарів від інших читачів.
Створення мною прикладу учнівської роботи допоможе
уточнити очікування від проекту, оскільки за поданими в ній шаблонами та короткими
підказками є можливість зорієнтуватися у кількості інформації, яка має бути
подана.
Отже, існує чимало можливостей для самовираження та подання наукової інформації у форматі, найбільш цікавому для доповідача, тому завданням вчителя є:
Отже, існує чимало можливостей для самовираження та подання наукової інформації у форматі, найбільш цікавому для доповідача, тому завданням вчителя є:
·
допомогти
учневі підібрати найбільш оптимальний варіант використання ІКТ в залежності від
типу подання інформації;
·
показати
приклад як правильного так і помилкового використання ІКТ;
Немає коментарів:
Дописати коментар