вівторок, 10 січня 2017 р.

Формуюче оцінювання в проектому навчанні

Модуль 4


У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначає які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулювали основні запитання, що формують зміст проекту. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання ми склали перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомогли визначати навчальні потреби  учнів та оцінити їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.

У цьому модулі:
• Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
• Обговорили у парах створені Основні запитання;
• Обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання
• Створили перший варіант плану оцінювання;
• Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;
• Удосконалили цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів;
• Створилии презентацію основних ідей навчальної теми;
• Переглянили План вивчення теми та внесуть до нього зміни;
• Осмислили те, чому вони навчилися в цьому модулі.


Немає коментарів:

Дописати коментар