пʼятницю, 13 січня 2017 р.

Оцінювання діяльності учнів у проекті

Модуль 8

На цьому модулі я обдумала, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме завдяки такій формі оцінювання учні стають більш задіяними у всі процеси оцінювання. 

За такої форми оцінювання учні можуть 
  • створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання; 
  • використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного навчання; 
  • ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде вивчено; визначати труднощі у власному навчанні; 
  • надавати та сприймати зворотній зв’язок.

Завдяки такій формі оцінювання, в учнів розвиваються навички самоконтролю над своїм навчанням, росте впевненість у своїх силах і можливостях.

Було цікаво ознайомитися з різними класифікаціями інструментів оцінювання (наприклад, за цілями та призначенням; за формою подання; відповідно до осіб, які здійснюють оцінювання) та працювати над інструментом оцінювання прикладу учнівської роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар